Новый Формат

     СПЕЦПРОЕКТЫ:      Выборы 2015      Евроинтеграция     Реформы     Транспорт     Децентрализация     Кадровая политика


Дніпропетровський 34 канал відновив мовлення – причини виключення з ефіру досі не відомі

У четвер, 9 жовтня, станом на 15.20 в Дніпропетровській області було відновлено ефірне мовлення 34-го каналу, який входить до холдингу «Медіа Група Україна» (МГУ) Ріната Ахметова. Про це «Телекритиці» повідомив директор Дніпропетровської філії Концерну радіомовлення, радіозв’язку і телебачення (РРТ) Кирило Данилов. Цю інформацію також підтвердив начальник відділу комунікацій та зв’язків з громадськістю медіахолдингу «Медіа Група Україна» Сергій Товстенко-Забелін.

За словами пана Данилова, станом на 16.20 технічний персонал 34-го каналу знаходився на території РТПЦ. «Вони приїхали перевірити, в якому стані перебуває технічне оснащення їхнього 34-го каналу. Хоча наш лист, який надавав дозвіл на вхід їх на територію Концерну, надійшов сьогодні о 10.00», — повідомив він.

За словами Кирила Данилова, причина, з якої 34 канал зник з ефіру, полягала у відсутності сигналу, що надходить по оптоволоконному кабелю. «Над усуненням недоліків працювали представники провайдера. Зараз 34 канал в ефірі, його аналогове мовлення було відновлене близько години назад», — сказав Кирило Данилов.

Сергій Товстенко-Забелін підтвердив інформацію про відновлення ефірного мовлення 34-го каналу, проте зазначив, що це сталося до того, як технічних спеціалістів телеканалу пустили на територію РТПЦ, через що причину неполадок так і не було встановлено. «Фактично, вони застали вже працююче обладнання», — пояснив він.

Згідно з повідомленнями директора «Регіональної Медіа Групи», що є частиною «Медіа Групи Україна»,  Руслана Пахомова, 34 канал виявив бажання перевірити стан свого передавача, який знаходиться в будівлі Дніпропетровської філії Концерну РРТ, з моменту зникнення каналу з ефіру, проте їх не пропускали на територію РПТЦ протягом двох діб.

«Спочатку нас адресовували по управлінській ієрархії РТПЦ від чергового до головного інженера, і, врешті-решт, ми дійшли до гендиректора, який розповів нам про якусь ремонтну бригаду, якою особисто керує заступник голови ОДА. Наступного дня ми намагалися потрапити на територію вежі. У встановленому форматі це означає подзвонити, повідомити імена та прізвища співробітників, яких повинні допустити на територію РТПЦ і приїхати оглянути обладнання. Але коли ми приїхали, нам відмовили у потраплянні до будівлі, заявивши про нові правила, згідно яких ми маємо написати письмовий запит із іменами та прізвищами співробітників», — повідомив пан Пахомов.

Він заявив, що після того, як такий запит було підготовлено, в РТПЦ заявили, що технічна служба каналу зможе оглянути обладнання лише на наступний день, оскільки Концерн працює до 16.30. «Коли ж ми приїхали вже сьогодні, нам повідомили, що немає підтвердження того, що люди, вказані в заяві, дійсно є нашими співробітниками. Сказали відсканувати трудові книги, проставити печатки і виготовити посвідчення для кожного співробітника», — розказав Руслан Пахомов. Він назвав таку процедуру «бюрократичною тяганиною» і додав, що керівництво 34-го каналу не отримало пояснень про причини змін у форматі домовленостей.

Як повідомив «Телекритиці» директор Дніпропетровської філії Концерну РРТ Кирило Данилов, працівники 34-го каналу дійсно не допускалися на територію РТПЦ, оскільки серед зазначених у письмовій заяві телекомпанії осіб були журналіст і оператор каналу. «РТПЦ — режимний об’єкт. Він охороняється Нацгвардією, і вхід сюди заборонено всім, окрім технічного персоналу теле- та радіокомпаній, передавачі яких знаходяться на цій території. Допуск всіх осіб також здійснюється за письмовим запитом. 34 канал намагався вирішити це питання в телефонному режимі, до того ж, у нічний час. Наступного дня вони направили нам листа з вимогою допустити свій технічний персонал до приміщення РТПЦ, на який ми одразу ж відповіли безумовною згодою. Щоправда, в цьому листі були присутні ще два прізвища: журналіста і оператора 34 каналу. Їм ми надати такої можливості не могли», — заявив пан Данилов.

Він також наголосив, що відкидає всі звинувачення на адресу Концерну з боку МГУ. «В нас є своя думка з цього приводу — ми вважаємо, що це самопіар. Ми відповідальні за внутрішній периметр: передавачі та доставку сигналу на вежу. За доставку сигналу до нашої території ми не відповідаємо, тому сказати, що 34 канал хтось вимикав… Це невірне формулювання», — зазначив Кирило Данилов.

В той же час Руслан Пахомов наголосив, що вважає підозрілими «раптові зникнення та відновлення мовлення 34 каналу». Телеканал «34» має ефірну апаратну, з якої йдуть дві окремі лінії зв’язку двох різних провайдерів до РТПЦ. Сигнал одного з цих каналів потрапляє на аналоговий передавач, з другого — на цифровий. «Після цього Концерн РРТ передає цей сигнал на Павлоград (Дніпропетровська область. — ТК), де ми мовимо 4 години на добу. Відповідно, ці дві вежі, в Павлограді та Дніпропетровську, віщають на домогосподарства за аналоговим зв’язком. В Дніпропетровську і на інших територіях, де розташований «Зеонбуд», ще й в цифровому мовленні Т2», — зазначив пан Пахомов.

«В Дніпропетровську після вимкнення на 17 хвилин ми попросили пояснень, нам пояснили, що нібито згорів запобіжник. Це було сказано інженерами РТПЦ. Запобіжник полагодили, неполадку усунено. Через 10 хвилин, о 18.25, ми вимикаємося і в цифрі. На мою думку, це дуже дивна поломка, тому що, по суті, два різних передавача та каналів зв’язку», — повідомив директор «Регіональної Медіа Групи».

Руслан Пахомов зауважив, що після того, як 34 канал відключився від аналогового та цифрового мовлення в Дніпропетровську, він продовжив мовити в аналоговому мовленні в Павлограді. «Тобто, сигнал доходить, Концерн РРТ його приймає, Павлоград передає, там ми продовжуємо мовити, а в Дніпропетровську — ні», — сказав пан Пахомов. За його словами, ситуацію, що виникла, можна трактувати як непорозуміння, яке 34 канал може і вважає за потрібне вирішити із Концерном РРТ.

Нагадаємо, 34 канал зник з ефіру увечері 7 жовтня. У Концерні РРТ пояснили це проблемами з доставкою сигналу оптоволоконними лініями.

9 жовтня голова Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Юрій Артеменко, посилаючись на дані генерального директора Концерну радіомовлення, радіозв’язку і телебачення Олександра Півнюка, повідомив, що станом на 13.00 в місті Кривому Розі Дніпропетровської області було відновлено ефірне мовлення комунальної ТРК «Рудана». Тоді було відомо, що 34 канал мовить у цифрі, але поки не мовить в аналоговому ефірі. Телеканал «Рудана» зник з ефіру вдень 3 жовтня. У Концерні РРТ пояснили це проблемами з передавачем на телевежі.

Холдинг «Медіа Група Україна» заявив про зовнішнє втручання в роботу ЗМІ під час виборчої кампанії і попросив усі компетентні органи розібратися в ситуації.

Оставить комментарий

*
Вы можете пропустить до конца и оставить ответ. Pinging в настоящее время не доступны.
Материалы по теме: В Кривом Роге впервые появится независимая от местной власти телекомпания
«Медіа Група Україна» заявила, що 34 канал втратив доступ до ефіру. В Концерні РРТ кажуть, що це провокація
Головна задача Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення – зробити медіасферу прозорою
В Днепропетровске «34 телеканал» восстановил цифровое вещание
В Днепропетровске блокируют работу «34 телеканала» (ВИДЕО)