Новый Формат

     СПЕЦПРОЕКТЫ:      Выборы 2015      Евроинтеграция     Реформы     Транспорт     Децентрализация     Кадровая политика


«Медіа Група Україна» заявила, що 34 канал втратив доступ до ефіру. В Концерні РРТ кажуть, що це провокація

У екстреній заяві, що надійшла на адресу «Телекритики», «Медіа Група Україна» заявила, що 34-й канал втратив доступ до ефіру. Спочатку в його аналоговий сигнал незаконно включили трансляцію передвиборного концерту, а потім він взагалі втратив доступ, а замість нього в ефірі з’явився 9 канал. Водночас в Концерні РРТ заявляють, що 34 канал мовить, а заяви про захоплення ефіру – провокація.

«Медіа Група Україна», зокрема, заявила, що 24 жовтня близько 19 години 40 хвилин в аналоговий сигнал регіонального 34 каналу незаконно включили трансляцію агітаційного концерту з центральної площі Дніпропетровська в підтримку кандидата в народні депутати по 27 округу, заступника глави Дніпропетровської облдержадміністрації  Бориса Філатова. Після цього в 20 годин 10 хвилин 34 канал нібито втратив доступ до ефіру, а замість нього в мережах з’явився 9 канал, що належить групі «Приват» Ігоря Коломойського. «Перемикання було здійснено шляхом захоплення контролю над аналоговим передавачем, що належить 34 каналу, що знаходиться на території Дніпропетровського РТПЦ (філії державного підприємства Концерну по телебаченню і радіомовленню)», – заявляють в  «Медіа Групі Україна».

Генеральний директор Концерну РРТ Олександр Півнюк у коментарі «Телекритиці» зазначив, що заяви про захоплення контролю над аналоговим передавачем є бездоказовими. За його словами, приховано втрутитися в двох містах в аналоговий сигнал зі збереженням логотипу неможливо. «У це була б залучена велика кількість людей. Мене насторожило те, що в цій ситуації жоден технічний директор цих двох каналів не зателефонував на Дніпропетровський РТПЦ. Хоча після того, що було відключення цих каналів на початку жовтня, ми просили у разі чого негайно повідомляти директору РТПЦ, мобільний телефон якого вони мають. За моєю інформацію не було жодного дзвінка ні йому, ні до чергової служби. Натомість вони дуже швидко підготували гарні прес-релізи. Тому це дуже схоже на велику провокацію перед виборами. Я буду просити правоохоронні органи розібратися у цій ситуації, треба провести розслідування і все проаналізувати, кому це вигідно. Крім того, ми не захищаємо лінії, по яким компанії дають сигнал до свого споживача, тому каналам треба ще поставити питання провайдеру», – сказав пан Півнюк, додавши, що, очевидно, керівництво обох каналів зацікавлене було не вияснити причини такої ситуації, а навпаки якомога швидше повідомити про це в ЗМІ. «Бо не зателефонували в РТПЦ, а швидко розіслали прес-релізи. І нам це стало відомо з преси, а не від них», – зауважив він.

Директор Дніпропетровської філії Концерну радіомовлення, радіозв’язку і телебачення (РРТ) Кирило Данилов у коментарі «Телекритиці» зазначив, що 34 канал наразі мовить. На його думку, це добре спланована провокація. «Багато дивних збігів за день до виборів», – сказав він.

У своїй екстреній заяві «Медіа Група Україна» звернулася за допомогою до всіх центральних органів влади: Адміністрації президента України, Президента України, уряду та особисто прем’єр-міністру України, а також голови Служби безпеки України, Генерального прокурора і міністра внутрішніх справ з вимогою негайно зупинити протиправні дії, спрямовані на використання ефіру незалежних ЗМІ.

Нагадаємо, 7 жовтня 34 канал зник з ефіру. У Концерні РРТ пояснили це проблемами з доставкою сигналу оптоволоконними лініями. А 9 жовтня відновив свою роботу.

Оставить комментарий

*
Вы можете пропустить до конца и оставить ответ. Pinging в настоящее время не доступны.
Материалы по теме: В Кривом Роге впервые появится независимая от местной власти телекомпания
Головна задача Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення – зробити медіасферу прозорою
Дніпропетровський 34 канал відновив мовлення – причини виключення з ефіру досі не відомі
В Днепропетровске «34 телеканал» восстановил цифровое вещание
В Днепропетровске блокируют работу «34 телеканала» (ВИДЕО)