Новый Формат

     СПЕЦПРОЕКТЫ:      Выборы 2015      Евроинтеграция     Реформы     Транспорт     Децентрализация     Кадровая политика


На Дніпропетровщині молодь закликає виборців не продавати свої голоси

Вже другий тиждень на Дніпропетровщині проходить всеукраїнська інформаційна кампанія «Чесні вибори. Голосуй чесно!». Мобільні групи активістів їздять невеличкими містами, селищами та селами, інформують виборців про необхідність свідомого і відповідального вибору на парламентських виборах 26 жовтня 2014 року. До чого волонтери закликають громадян та як їх сприймають місцеві жителі – дізнавались журналісти в ході прес-конференції, яка відбулась 21 жовтня 2014 року у прес-клубі ДОО НСЖУ.

Головні гасла інформаційної кампанії – «Голосуй чесно» та «Не продавай свій голос – отримай більше після виборів». У Дніпропетровській області проект реалізовується за підтримки Всеукраїнської мережі «Громадські ініціативи України» у партнерстві з громадськими організаціями, які мають спільну мету та бачення свідомого вибору та розвитку України, — «Наше Поділля», Центр підтримки громадських і культурних ініціатив «Тамариск»  та Громадським сектором євромайдану.

«У травні цього року, перед президентськими виборами, ми проводили інформаційну кампанію «Прийди на вибори! Захисти державу!», — нагадав Віталій Моргун, менеджер із комунікацій Центру підтримки громадських і культурних ініціатив «Тамариск», координатор попереднього проекту. – Наші волонтери роздавали на вулицях листівки, плакати, українську символіку, закликали людей прийти на вибори. Ми отримали показовий результат – демократичні вибори в один тур. Тому зараз ми також сформували групи волонтерів, які працюють на території усієї Дніпропетровської області. Вибори до Верховної Ради набагато складніші. Вони повинні бути чесними, адже за народних обранців відповідатимуть виборці».

Упродовж інформаційної кампанії «Чесні вибори. Голосуй чесно!» активісти, як і на президентських виборах, розповідають кожному перехожому виборцю про чесні вибори, непродажність свого голосу, свідомий і розумний вибір кандидата та партії. Під час вуличних акцій в місцях скупчення людей активісти поширюють листівки, жовто-блакитні стрічки, магніти.

«Починаючи з 14 жовтня наші волонтери закликають виборців не продавати свої голоси, бути пильними при виборі майбутніх депутатів. Ми розробили роз’яснювальні листівки і плакати, які містять також номери телефонів «гарячої лінії» КВУ. Сподіваюсь, уся ця інформація допоможе виборцям», — розповів координатор інформаційної кампанії «Чесні вибори. Голосуй чесно!» у Дніпропетровську Дмитро Галушко. – Ми звертаємо увагу людей на те, що слід перевіряти також, чи голосував той чи інший кандидат за закони, що вводили в Україні диктатуру, чи є він фаховою людиною, чи не заплямував себе в корупційних скандалах».

«Дуже часто спочатку нас сприймають як агітаторів за того чи іншого кандидата-мажоритарника або партію і не дуже охоче починають розмову. Та в процесі спілкування виникає зацікавленість, люди запитують, уточнюють. Наші активісти також роблять акцент на такій проблемі, як кандидати-популісти, що обіцяють виборцям «золоті гори». Такі горе-політики становлять не меншу небезпеку, ніж підкуп виборців. Люстрація, війна, економічне та соціальне становище – на всіх цих темах кандидати в депутати відверто спекулюють», — наголосив Віталій Моргун.

Суспільство змінилось і продовжує змінюватись. І це помічають активісти. Так, волонтер проекту Антон Вусик додав, що коли вони приїздять до якогось села чи містечка, місцева влада підтримує інформаційну кампанію: «Іноді сільський голова радить нам, куди краще піти, щоб поспілкуватись з місцевими жителями – чи у бібліотеку, чи до магазину, чи на якусь вулицю. Приємно вражає Дніпропетровськ – з дніпропетровцями взагалі легко контактувати. А студенти навіть самі пропонують допомогу, охоче розповсюджують наші інформаційні листівки».

Окрему увагу громадські діячі приділяють виборам на мажоритарних округах. В маленьких містах та селищах людям складніше отримати повну інформацію про діяльність кандидата-мажоритарника, його політичні уподобання та професійний досвід.

«Ця виборча кампанія досить коротка. На виборців одночасно спрямована шалена інформаційна хвиля з телеекранів, радіо, газет. А додати до цього зовнішню рекламу… До того ж, якщо на окрузі, приміром, 15-20 мажоритарників, то, зрозуміло, виборцю складно розібратися – хто є хто. Такий шквал інформації грає на руку недобросовісним кандидатам. Ми намагаємось допомогти розібратись у виборчих списках, підказати, як перевіряти «якість» кандидата та не дати можливості зманіпулювати своїм голосом» —  зауважив Дмитро Галушко.

Учасники прес-конференції закликали журналістів долучатися до акції, щоб спільними зусиллями інформувати виборців про те, як проголосувати чесно і обрати гідний парламент.

Оставить комментарий

*
Вы можете пропустить до конца и оставить ответ. Pinging в настоящее время не доступны.
Материалы по теме: Чи покарали «жорстко» і «красиво» фальсифікаторів парламентських виборів 2014 року?
Більш як півмільярда на агітацію: виборчі фонди партій на парламентських виборах 2014
100 днів після виборів: уроки та перспективи
100 днів після виборів: громадська думка післявиборчого опитування
Партії витратили на виборчу кампанію більше 674 мільйонів гривень