Новый Формат

     СПЕЦПРОЕКТЫ:      Выборы 2015      Евроинтеграция     Реформы     Транспорт     Децентрализация     Кадровая политика


Новий підхід до ведення агітації на Дніпропетровщині

Кандидати по виборчому округу №27 (Центр: місто Дніпропетровськ, Жовтневий район. ОВО включає: Жовтневий район, частина Кіровського, частина Самарського районів міста Дніпропетровська) шукають нові методи та підходи до ведення виборчої агітації. Про це повідомляє Громадянська мережа «ОПОРА».

Новий підхід до ведення вуличної агітації продемонстрував Борис Філатов (самовисування), кандидат в народні депутати по виборчому округу №27. На вулицях м. Дніпропетровська з’явились агітаційні намети, які представляють собою чотирикутник, закритий агітаційною площею з усіх сторін спорудження. В штабі цей тип наметів називають «КУБом». Агітатори ходять навколо і розповсюджують агітаційні матеріали та сувенірну продукцію.

Як відомо, з 2014 року Б.Філатов виконує обов’язки заступника голови Дніпропетровської державної обласної адміністрації, безпартійний. Раніше не балотувався.

Агітатори від «Блоку П. Порошенка» мають лише дах у своїх наметах. Конструкція повністю відкрита, що має відображати «прозорість намірів», як пояснив один з представників штабу.

Кандидат мажоритарник Андрій Баско (політична партія Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина») обрав інший тип агітації – особисті зустрічі з виборцями. Близько десяти агітаторів розповсюджували агітматеріали зі словами «зараз бульваром прогулюється кандидат в народні депутати, ви можете особисто з ним поспілкуватися і поставити свої питання». Охочих не бракувало. Люди цікавились, навіщо такий молодий кандидат (1987 р. народження) балотується до Верховної Ради, на що А. Баско відповідав: «Не могу просто наблюдать за тем, как старые политики продолжают разваливать страну».

У 2010 році А. Баско очолював Дніпропетровську міську організацію Партії «Громадська сила». Працює директором ТОВ «Алесан». З 2014 р. є лідером громадської організації «Время молодых». Балотується вперше.

Оставить комментарий

*
Вы можете пропустить до конца и оставить ответ. Pinging в настоящее время не доступны.
Материалы по теме: Чи покарали «жорстко» і «красиво» фальсифікаторів парламентських виборів 2014 року?
Більш як півмільярда на агітацію: виборчі фонди партій на парламентських виборах 2014
100 днів після виборів: уроки та перспективи
100 днів після виборів: громадська думка післявиборчого опитування
Партії витратили на виборчу кампанію більше 674 мільйонів гривень