Новый Формат

     СПЕЦПРОЄКТИ:      Допомога ВПО      Відбудова України      Євроінтеграція     Реформи     Децентралізація                                                                                Корупція      Декомунізація      Е-урядування      Кадрова політика     Вибори


Презентовано результати дослідження «Модернізація системи управління освітою в Україні: дорожня карта реформ»

09 квітня у Києві в приміщенні Національної академії педагогічних наук України було представлено аналітичний звіт за результатами дослідження «Модернізація системи управління освітою в Україні: дорожня карта реформ», яке здійснили ГО «Центр розвитку лідерства» у співпраці з ГО «Інститут конкурентного суспільства» та ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПНУ за підтримки Освітньої програми Міжнародного фонду «Відродження». Про це повідомляє портал «Громадський простір».

Як зазначила керівник проекту, директор Центру розвитку лідерства Ольга Горуненко, результати функціонального аудиту чинної системи органів управління освітою в Україні виявили такі «больові точки»:

— нормативно-правова зарегульованість освітньої сфери (понад 56% державних функцій у сфері освіти належить до сфери нормативно-правового регулювання, державні послуги становлять 26%, контрольно-наглядова діяльність – 11%, а управління майном – 7%);

— наявність функціонального конфлікту в органах управління освітою різного рівня;

— орієнтація системи управління освітою на контрольно-наглядову діяльність за рахунок надання державних послуг;

— перевантаженість органів управління освітою надлишковими функціями (19% таких функцій);

— наявність в органів управління освітою великої кількості функцій, що дублюються (21% функцій);

— перевантаженість органів управління освітою діяльністю, що не має функціонального навантаження;

— перевантаженість повсякденної діяльності органів управління освітою звітними «функціями».

На думку учасників робочої групи проекту, ключовими напрямами реформування системи управління освітою мають стати її оптимізація із впорядкуванням завдань, функцій, відповідальності та підзвітності різних ланок управління освітою, посилення ролі громадсько-державного управління, розбудова ефективної системи управління людськими ресурсами в рамках «освітньої управлінської вертикалі», модернізація управлінських процедур та впровадження електронного врядування.

Нова модель системи управління освітою в Україні, запропонована експертами, дає можливість децентралізувати систему управління освітою, ліквідувати дублювання функцій та розмитість повноважень на різних рівнях управління, підвищити якість надання освітніх послуг, посилити лідерський потенціал управлінців всіх рівнів, а також відкритість та прозорість освітньої «управлінської вертикалі».

Залишити коментар

*

Ви можете пропустити до кінця та залишити відповідь. Pinging у даний час недоступні.
Матеріали за темою: Образование и пандемия: что украинцы думают о дистанционном обучении
Два вуза, три колледжа и техникум. В Кривом Роге из нескольких заведений создают новый государственный вуз
Как в Днепре завершится учебный год
В Днепре началась онлайн-регистрация в первые классы
На Днепропетровщине заработало управление Государственной службы качества образования