Новый Формат

     СПЕЦПРОЕКТЫ:      Выборы 2015      Евроинтеграция     Реформы     Транспорт     Децентрализация     Кадровая политика


Як громадськість оцінила якість транспортних послуг у Дніпропетровську

Результати електронного анкетного опитування дозволили оцінити рівень задоволеності мешканців м. Дніпропетровська транспортними послугами, що надаються перевізниками, та зробити висновки про те, що пріоритетним видом транспорту є маршрутне таксі (97% відповідей) та трамвай (46% відповідей).

Половина респондентів вказали, що користуються маршрутним таксі 2 рази на день.

Більше 60% респондентів вважають необґрунтованим на сьогодні підвищення ціни на послуги маршрутного таксі, а також при формуванні ціни на проїзд у маршрутних таксі використовується диференційований підхід залежно від довжини маршруту, переважна більшість опитаних вважають 3,00 грн. оптимальною ціною на проїзд у маршрутних таксі.

Переважна більшість респондентів не задоволені якістю перевезення у маршрутних таксі (67%), не вважають маршрутні таксі безпечним видом транспорту (60%), проте тільки близько 20 % з опитаних респондентів зверталися із скаргами щодо надання неякісних транспортних послуг.

Мешканці м. Дніпропетровська не мають переважаючої думки щодо зручності транспортної системи. Проте результати анкетування засвідчують, що реформа транспортної системи м. Дніпропетровська не дала бажаного результату, а для трохи більше 30 % мешканців призвело до збільшення кількості пересадок та збільшення часу на дорогу.

Стосовно облаштування та інформаційного забезпечення зупинок маршрутних таксі 72% мешканців м. Дніпропетровська не задоволені.

Майже 90% опитаних респондентів вважають за необхідне обладнати зупинки графіком руху маршрутних таксі, адже на думку майже 50% респондентів перевізники не дотримуються встановленого графіку руху маршрутних таксі. Стосовно графіку руху маршрутних таксі – 60% респондентів задоволені графіком руху вдень (з 10.00 до 17.00), проте майже 60% респондентів незадоволені графіком руху ввечері (з 17.00 до 24.00), думки щодо графіку руху вранці розподілилися майже рівномірно.

У період з 28 квітня по 20 травня 2014 року Дніпропетровською обласною громадською організацією «Дніпропетровський координаційно-експертний центр з питань регуляторної політики» було проведено електронне анкетне опитування мешканців м. Дніпропетровська щодо міри їх задоволеності транспортними послугами.

В електронному анкетному опитуванні прийняло участь 1 280 респондентів, із них чоловіки складають 54%, а жінки – 46%.

Соціологічне опитування «Громадська оцінка якості транспортних послуг у Дніпропетровську» проведено у межах реалізації проекту № 47698 «Запровадження громадського контролю за діяльністю органів місцевого самоврядування Дніпропетровської, Тернопільської та Чернігівської областей з надання муніципальних послуг», який реалізується за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» та Представництва Світового банку в Україні.

Більш детальна інформація про хід реалізації проекту та його результати розміщена на сайті www.dcecrp.ho.ua та сторінці у соціальній мережі Facebook https://www.facebook.com/NGO.DCECRP.

Оставить комментарий

*

Вы можете пропустить до конца и оставить ответ. Pinging в настоящее время не доступны.