Новый Формат

     СПЕЦПРОЕКТЫ:      Выборы      Евроинтеграция     Реформы     Транспорт     Децентрализация     Кадровая политика


У Дніпропетровську влада та громадськість об’єднують зусилля для захисту прав споживачів

У Дніпропетровській міській раді говорили про те, як в умовах мораторію на перевірки суб’єктів господарювання захистити права споживачів. До обговорення долучились представники управління захисту прав споживачів, інституту громадянського суспільства, депутати та підприємці.

«Тема нашої зустрічі дуже актуальна. Після заборони перевірок підприємців згідно з відповідною постановою Кабміну управління захисту прав споживачів все частіше стикається із проблемами грубого порушення прав споживачів продавцями товарів та виконавцями послуг. Недобросовісні підприємці не задовольняють законні вимоги споживачів та відверто кажуть, що їм за це ніякого покарання не буде»,- сказав начальник управління захисту прав споживачів Юрій Кислейко. Він додав, що в нинішніх умовах управління має об’єднати зусилля з підприємцями та громадськістю задля створення дієвих механізмів захисту прав споживачів.

potr2Для підвищення грамотності містян стосовно їх споживацьких прав під час зустрічі було запропоновано створити у кожному районі міста громадські консультаційні пункти. У цих пунктах могли б проходити практику і надавати консультації студенти-юристи. «Треба розглянути й можливість створення «гарячої лінії» з питань захисту прав споживачів. Консультації там могли б надавати досвідчені юристи, щоб роз’яснювати чинне законодавство не тільки споживачам, а й продавцям та виконавцям послуг», — сказав голова громадського об’єднання «Служба захисту прав споживачів України» Геннадій Грищенко.

На засіданні круглого столу присутні запропонували підготувати меморандум про співпрацю та створити громадську раду при департаменті споживчого ринку, до якої увійдуть представники влади, громадськості та підприємців. «У європейських країнах громадські ради — це дієвий орган захисту прав споживачів. Він має право перевіряти і накладати штрафи у разі порушень прав споживачів. Розміри штрафів там чималі, а суб’єкти господарювання дорожать своєю репутацією, тож частіше за все вирішують проблему із споживачем до накладення штрафу», — додав підприємець Данило Стуров.

Оставить комментарий

*

Вы можете пропустить до конца и оставить ответ. Pinging в настоящее время не доступны.
Материалы по теме: Как в Днепре изменились правила защиты потребительских прав
Майже 135 тисяч гривень з початку року повернуто дніпропетровцям за неякісні товари та послуги
У Дніпропетровську працює консультаційний пункт з питань захисту прав споживачів
С начала года от днепропетровцев поступило 24 жалобы на товары, приобретенные в интернет-магазинах
Более 45 тысяч гривен возвращено днепропетровцам за некачественные товары и услуги