Новый Формат

     СПЕЦПРОЕКТЫ:      Выборы      Евроинтеграция     Реформы     Транспорт     Децентрализация     Кадровая политика


Протягом п’яти місяців 2015 року на «Пульс» звернулося 257 мешканців Дніпропетровщини

Впродовж січня–травня поточного року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» надійшло 257 звернень від платників податків та громадян Дніпропетровської області, що на 35 відсотків більше відповідного періоду 2014 року.

Станом на 1 червня 2015 року розгляд 96,5 відсотків звернень вже завершено, решта звернень знаходиться на виконанні. Про вжиті заходи по розглянутим зверненням заявників проінформовано у встановлений термін.

Майже дві третини звернень суб’єктів господарювання та громадян стосувались питань, які виникають під час подання звітності – 166 звернень.

Крім того, дзвінки на сервіс «Пульс» від мешканців Дніпропетровщини лунали з приводу організації роботи територіальних органів Головного управління ДФС області (57 звернень), проведення перевірок суб’єктів господарювання (14 звернень), особливостей реєстрації суб’єкта господарювання платником ПДВ (13 звернень) тощо. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 2 звернення.

Нагадуємо, номер цілодобової телефонної лінії антикорупційного сервісу Держаної фіскальної служби України «Пульс»: (044) 284-00-07.

Оставить комментарий

*

Вы можете пропустить до конца и оставить ответ. Pinging в настоящее время не доступны.
Материалы по теме: З початку року сервіс «Пульс» прийняв 165 сигналів від дніпропетровських платників
За месяц на сервис «Пульс» обратилось 53 днепропетровских плательщика
В 2014 році мешканці Дніпропетровщини скористалися сервісом ДФСУ «Пульс» 650 разів
За десять месяцев сервис «Пульс» принял более 550 сигналов от днепропетровских плательщиков
За девять месяцев на «Пульс» позвонили 440 граждан Днепропетровской области