Новый Формат

     СПЕЦПРОЄКТИ:      Допомога ВПО      Відбудова України      Євроінтеграція     Реформи     Децентралізація                                                                                Корупція      Декомунізація      Е-урядування      Кадрова політика     Вибори


Близько 70 тисяч гривень повернуто з початку року дніпропетровцям за неякісні товари та послуги

Близько 70 тисяч гривень повернуто з початку року мешканцям міста за неякісні товари та послуги. Про це повідомили в управлінні з питань захисту прав споживачів Дніпропетровської міської ради.

За вказаний період на особистий прийом до фахівців управління щодо захисту своїх споживацьких прав звернулось понад 900 громадян, 850 консультацій надано телефоном, 179 звернень надійшло поштою. Всі звернення розглянуто, надана допомога та консультації згідно з чинним законодавством.

В управлінні наголошують на збільшенні кількості скарг саме на неякісне надання послуг.

В період літніх відпусток дніпропетровцям нагадують, яких правил треба дотримуватись, щоб отримати якісну послугу від турагенств. По-перше, за відгуками слід визначитися з туристичною агенцією, уважно прочитати договір, з`ясувати наявність медичного полісу та які випадки він покриває. Відповідно до Закону України про туризм, у договорі має бути прописано строк прибування, місце відпочинку, характеристики транспортних засобів, що будуть перевозити пасажирів, а також час, дата та місце відправлення та повернення. Обов’язково має бути інформація про готелі та інші аналогічні місця розміщення, їх місце розташування, а також строк і порядок оплати готельного обслуговування. Не зайвою у документі буде інформація про види і способи забезпечення харчування, програму туристичного обслуговування, види екскурсійного обслуговування та інші послуги, включені до вартості туристичного продукту. Окрім того, у договорі повинні бути зазначені правила в’їзду до країни (місця) тимчасового перебування, вартість туристичного обслуговування і порядок оплати, форма розрахунку, а також дії туроператора у випадку форс-мажорних обставин. У документі повинні бути прописані й інші суб’єкти туристичної діяльності (їх місцезнаходження та реквізити), які надають туристичні послуги, інформація про страховика, що здійснює обов’язкове або добровільне страхування туристів, зазначають в управлінні. В управлінні також звертають увагу на те, що зазвичай медичний поліс не покриває страхові випадки, на момент виникнення яких турист перебуває в нетверезому стані.

У разі, якщо під час відпочинку туроператор не надав послуги, за які було заплачено, необхідно звернутись з письмовою заявою-претензією до туристичної агенції або туроператора. Відповідь мають надати протягом 15 днів, якщо вона не задовольняє, слід звернутись до управління захисту прав споживачів з копіями усіх документів за адресою вул. Високовольтна, 14, телефон 379-08-79. Прийомні дні — вівторок та четвер з 10.00 до 17.00. Перерва з 13.00 до 13.45.

Залишити коментар

*

Ви можете пропустити до кінця та залишити відповідь. Pinging у даний час недоступні.
Матеріали за темою: Как защищены права потребителей на Днепропетровщине
Жители Днепра могут пожаловаться на некачественный товар онлайн
Днепропетровцы могут получить компенсацию за некачественный товар или услугу
У Дніпропетровську працює консультаційний пункт з питань захисту прав споживачів
Дніпропетровцям повертають кошти за неякісні товари та послуги