Новый Формат

     СПЕЦПРОЄКТИ:      Вибори      Євроінтеграція     Реформи     Транспорт     Децентралізація     Кадрова політика     COVID-19


Мешканці Дніпропетровщини матимуть змогу дати оцінку кожному місцевому чиновнику

Відтепер контакт-центр Дніпропетровської обласної державної адміністрації буде збирати та аналізувати інформацію про роботи місцевих чиновників. Факти службової недбалості, свідомого затягування розгляду справ чи неналежного виконання функціональних обов’язків посадовцями не залишуться без уваги та належної оцінки. Про це заявив очільник регіону Валентин Резніченко.

«Ми «перезавантажили» роботу обласного контакт-центру. Він став більш сучасним, впроваджено форми електронного зв’язку, за допомогою яких мешканці Дніпропетровщини мають змогу не виходячи з дому відправити до влади запит чи скаргу. Це надійний швидкий сервіс, який допомагає економити час та не потребує особистого контакту з чиновниками. Відтепер ми розширюємо функції обласного центру та надаємо його користувачам можливість оперативно дати оцінку держслужбовцям», — наголосив Валентин Резніченко.

Він зазначив, що в апараті обласних та районних адміністрацій нещодавно було скорочено понад 650 штатних одиниць, і це не останнє скорочення.

«Ми спонукаємо чиновників до якісно іншого мислення, до підвищення рівня роботи. Влада повинна тримати двері відчиненими, а не ховатися від тих, хто шукає підтримки та захисту. Я хочу, щоб співробітники органів державної служби зрозуміли це, поки не пізно: якщо до когось не буде доходити з першого разу, другого шансу може не бути. Люди тепер самі оцінюватимуть якість роботи та ефективність дій чиновників на місцях. Про недбалість службовців можна повідомляти на «гарячу лінію» або звертатися в електронну приймальню», — підкреслив очільник регіону Валентин Резніченко.

Телефон гарячої лінії ОДА 0 800 505 600.

Електронне звернення можна залишити на порталі «Відкрита влада»: http://www.openpower.dp.gov.ua

Залишити коментар

*

Ви можете пропустити до кінця та залишити відповідь. Pinging у даний час недоступні.
Матеріали за темою: Запрацював чат-бот контакт-центру Дніпра
Дороги, отопление и деревья: на что часто жалуются днепряне в контакт-центр горсовета?
В Днепре заработал единый контакт-центр по вопросам благоустройства и ЖКХ
Мобільний додаток до гарячої лінії губернатора: перші користувачі отримають рішення вже до Нового року
В Днепропетровске создадут мобильное приложение для общения с чиновниками