Новый Формат

     СПЕЦПРОЄКТИ:      Допомога ВПО      Відбудова України      Євроінтеграція     Реформи     Децентралізація                                                                                Корупція      Декомунізація      Е-урядування      Кадрова політика     Вибори


Топ-10 небезпечних перехресть Дніпропетровська

Впродовж 8 місяців поточного року на перехрестях Дніпропетровська сталося 31 ДТП, постраждало 40 осіб. На зазначених у статті перехрестях — 18 ДТП, в результаті чого травмувалося 24 людини.

Мабуть, знати мало, треба ще й дотримуватися ПДР. У тому числі і пішоходам.

На прохання журналіста «Зорі» Олексія Логинова відділ профілактичної роботи УДАІ в Дніпропетровській області та відділ з організації дорожнього руху ДАІ міста Дніпропетровська надали список перехресть обласного центру, з найбільш типовими для них дорожньо-транспортними пригодами, а також кількість аварій та їх тяжкість.

Це — не рейтинг перехресть, на яких здійснюється найбільша кількість аварій, а список, на підставі якого городяни можуть освіжити в пам’яті Правила дорожнього руху і усвідомити, що абсолютно безпечних перехресть не буває в принципі. Все залежить від людського фактора. Іншими словами, кожен повинен допомагати своїм ангелам-охоронцям.

1. Вулиця Байкальська — вулиця Образцова (5 ДТП — 7 постраждалих, все — зіткнення автомобілів).

Начебто і перехрестя стандартне хрестоподібне, і оглядовість на ньому нормальна. І, проте, максимальна кількість пригод. Причина одна — відсутність світлофора. Співробітники ДАІ вже не перший рік намагаються домогтися установки там світлофорного об’єкту, поки не вдається. А він вирішив би проблему раз і назавжди.

От було у нас в місті таке «зачароване» перехрестя Паторжинського — Гоголя, що давало з року в рік велику кількість ДТП з тяжкими наслідками. У результаті реконструкції там встановлюють світлофор — проблема знята, коментують у ДАІ міста.

2. Вулиця Плеханова — вулиця Юліуша Словацького (3 ДТП — 5 постраждалих, обидва рази — зіткнення автомобілів, третій — наїзд на світлофор).

До 5 серпня там стояв світлофор, і проблем не було. Уранці 5 серпня світлофор в результаті наїзду на нього автомобіля був знесений. Підсумок: 12 серпня аварія з двома потерпілими, 13 серпня — з трьома постраждалими. Днем 13 серпня світлофор відновили, поки більше аварій немає.

3. Проспект ім. газети «Правда» — вул. Воронезька (2 ДТП — 3 постраждалих, зіткнення автомобілів).

Видимість відмінна, світлофорний об’єкт є і … зіткнення теж. Цього року тут примудрилися «відзначитися» навіть двічі в один день — 6 травня. Підсумок: 4 розбиті автівки. 3 травмовані людини.

Основні причини — неуважність і зневага Правилами дорожнього руху. Особливо водіями, що здійснюють виїзд з вул. Воронезької на проспект ім. газети «Правда», як з правим поворотом, так і з лівим.

І головна проблема проспекту ім. газети «Правда» — пішоходи, що перетинають його, як їм заманеться. Тому увага і ще раз увага і тільки дозволена в міській межі швидкість руху.

4. Проспект Кірова — вулиця Титова (2 ДТП — 2 постраждалих, включаючи пішохода).

Головна проблема цього перехрестя в тому, що широкий, розділений на смуги руху проспект Кірова примикає до досить вузької вулиці Титова, по якій, до речі, транспортний потік вельми інтенсивний. В результаті цього на вулиці Титова частенько утворюються пробки. Крім того, автомобілям, що рухаються з проспекту Кірова на вулицю Новокримському, треба перетинати вул. Титова під кутом, що додатково створює напруженість.

І, природно, маршрутки, що рухаються по вулиці Титова в бік вул. Героїв Сталінграда. Вірніше, не самі маршрутки, а їх водії, здатні висаджувати або підбирати пасажирів де завгодно і як завгодно.

Тому й тут необхідна увага. І готовність застосувати гальмування в будь-яку секунду. Інакше будуть проблеми …

5. Проспект ім. газети «Правда» — вулиця Радгоспна (1 ДТП — 2 постраждалих, зіткнення автомобілів).

Знаходиться на самому виїзді з міста. Або в’їзді, залежно від того, звідки і куди їхати. І проглядається чудово, і світлофор є. Але і аварії теж є. Спрацьовує горезвісний людський фактор: одним хочеться швидше виїхати з міста, іншим — в нього в’їхати. Ось і трапляються ситуації, коли «ще на жовтий» або «вже на жовтий» …

І, звичайно ж, пішоходи: перебігають як доведеться і не завжди за сигналами світлофора. Ну, майже як у селі. А даремно. Тому, водії: будьте уважні і не поспішайте!

6. Вулиця Чкалова — вулиця Леніна (1 ДТП — 1 постраждалий, зіткнення автомобілів).

Основна проблема — транспорт, що спускається вниз по вул. Леніна від стадіону «Дніпро Арена». Спуск там досить крутий, доводиться двічі перетинати трамвайні колії. А якщо ще й світлофор «блимає» жовтим … Тому не розганятися і пам’ятати, що головна дорога — вул. Чкалова!

А водіям, що рухаються по вул. Чкалова, хоч по її верхній частині, хоч по нижній, бути гранично уважними і морально готовими, що хтось може викотитися на перехрестя перед носом вашого авто.

7. Вулиця Київська — вулиця Криворізька (1 ДТП — 1 постраждалий, наїзд на пішохода).

Знову ж виїзд на трасу «Київ – Луганськ – Ізварине», знову ж фури і великовантажні вантажівки. До того ж це перехрестя має Т-подібну конфігурацію, знову ж — пішоходи, що перебігають дорогу. А світлофора там немає.

Враховуючи досить щільні транспортні потоки як по вулиці Київській, так і по Криворізькій, треба бути гранично уважним при проїзді цього перехрестя.

І пам’ятати, що через інтенсивність руху великовантажних вантажівок по вулиці Київській тяжкість ДТП, хоча їх там відбувається порівняно небагато, зростає багаторазово.

8. Набережна Заводська — вул. Павлова (1 ДТП — 1 постраждалий, зіткнення автомобілів).

 

Ситуація аналогічна попередньої: Т-подібна конфігурація, інтенсивний потік транспорту, примикання вузької вулиці Павлова до широкої набережної. Правда, є світлофор.

Основна причина аварій — перевищення швидкісного режиму водіями, що рухаються по Набережній Заводській. Особливо в темний час доби, коли світлофори переводяться в режим «жовтого миготливого». Порада проста: тихіше їдеш — далі будеш. Причому, не тільки від місця, куди їдеш, але і від усякого роду неприємностей і проблем.

9. Проспект ім. газети «Правда» — вулиця Калинова (1 ДТП — 1 постраждалий, зіткнення автомобілів).

Головна небезпека цього перехрестя таїться в його обмеженій, через будівельні паркани, оглядовості. Особливо для транспортного потоку, що перетинає проспект ім. газети «Правда» по вулиці Калиновій в обидві сторони. Тим більше в темний час доби, коли світлофорний об’єкт переводиться в режим вільного пропуску — «жовтого миготливого».

Водіям необхідно пам’ятати, що проспект ім. газети «Правда» — головна дорога, і транспорту з вул. Калинова треба поступатися дорогою.

І пішоходи, природно … Незважаючи на наявність підземного переходу, деякі з них все одно перебігають широченний проспект, лавіруючи між машинами. Благополучно це закінчується, на жаль, не завжди …

10. Вул. Комсомольська — вулиця Сєрова (1 ДТП — 1 постраждалий, зіткнення автомобілів).

Поки працює в штатному режимі світлофор, перехрестя практично безпечне. Крім одного нюансу: перехід для пішоходів вулиці Сєрова по парній стороні вулиці Комсомольській нетривалий за часом. А водії, що повертають з вул. Комсомольській на вул. Сєрова, теж поспішають. Висновок: водії, не поспішайте! Тим більше, що у пішоходів тут перевага в черговості руху.

Гірше стає, коли світлофор переводиться в режим «жовтого миготливого». Ось тоді тут практично всі аварії і відбуваються. Важливо пам’ятати, що на цьому перехресті головною дорогою є вулиця Сєрова. З боку вулиці Комсомольській знаки «Поступися дорогою» встановлені, видно добре. Перевіряли самі.

Залишити коментар

*

Ви можете пропустити до кінця та залишити відповідь. Pinging у даний час недоступні.
Матеріали за темою: В Днепропетровске штрафуют за ямы на дорогах
В ГАИ Днепропетровщины обсудили преимущества оформления Европротокола
Руководство управления Госавтоинспекции Днепропетровщины встретилось с представителями ОБСЕ
На Днепропетровщине контролировать все дорожно-коммунальные организации будет специальная комиссия, — ГАИ
Днепропетровцам рассказали о ходе операций «Уступи дорогу скорой помощи» и «Мобильный телефон»