Новый Формат

     СПЕЦПРОЄКТИ:      Допомога ВПО      Відбудова України      Євроінтеграція     Реформи     Децентралізація                                                                                Корупція      Декомунізація      Е-урядування      Кадрова політика     Вибори


У Дніпропетровську збільшуються прояви самореклами ймовірних кандидатів

В м. Дніпропетровську збільшуються прояви самореклами ймовірних кандидатів. Рекламу поширюють у вигляді листівок та плакатів на дитячих батутах, а у громадському транспорті зафіксовані прояви чорного піару. Про це повідомляє Громадянська мережа «ОПОРА».

У найбільших торговельних центрах Дніпропетровська (Мост-сіті центр, Каскад-Плаза, Наша правда) встановили рекламні стелажі з гаслом «Правда — лучший агитатор». На стелажах розміщені листівки Олександра Вілкула (Опозиційний блок). Такі ж листівки розповсюджують і з наметів О. Вілкула. На листівках відсутні вихідні дані.

На набережній розгорнув свою рекламу ще один ймовірний кандидат у мери Дніпропетровська – Загід Краснов. Реклама розміщена на дитячих батутах, їх прикрашає плакат із надписом «Загід Краснов».

На дисплеях у маршрутці №120 (перевізник ТОВ «Автотранссервіс», рекламна агенція ТОВ «Цифрові медіа ресурси») з періодичністю 6 хвилин на моніторі з’являється рухомий рядок з чорним піаром, направленим проти Бориса Філатова («УКРОП»). В тексті зазначено: «Филатов вручную перераспределяет городской бюджет, чтобы пиариться за счет самих горожан». Вказаний підпис організації «Комунальний контроль».

Нагадуємо, що офіційно, реєстрація кандидатів починається 21 вересня. І тільки після реєстрації кандидати набувають офіційного статусу суб’єктів виборчого процессу, до яких застосовуються норми Закону України «Про місцеві вибори».

Згідно п. 4 ст. 60 Закону України «Про місцеві вибори 2015»: Забороняється проводити передвиборну агітацію, що супроводжується наданням виборцям грошей чи безоплатно або на пільгових умовах цінних паперів, кредитів, лотерейних білетів, товарів (крім товарів, що містять візуальні зображення назви, символіки, прапора місцевої організації партії, яка є суб’єктом виборчого процесу, політичної партії, місцева організація якої є суб’єктом процесу, або інших агітаційних матеріалів, за умови, що вартість таких товарів не перевищує 5 відсотків розміру мінімальної заробітної плати) та інших матеріальних цінностей або робіт чи послуг

За коментарями звертайтеся: Сергій Федько — координатор виборчих програм Громадянської мережі ОПОРА в Дніпропетровській обл.
+380994263118

1 коментар

  1. Виктория:

    Детские батуты с плакатами-это «мелочь». А вот урны с фамилией Филатова и эмблемой УКРОПа-вот это пиар ещё тот.

    Смехота и стыдоба, да и только.

Залишити коментар

*

Ви можете пропустити до кінця та залишити відповідь. Pinging у даний час недоступні.
Матеріали за темою: Кривой Рог: городская избирательная комиссия объявила результаты «второго тура»
Накануне голосования в Кривом Роге происходят замены членов избирательных комиссий
Повышение соцвыплат, бесплатный проезд и пиар от президента — что в своей агитации предлагают кандидаты на должность городского головы Кривого Рога
Эксперт Роман Сердюк: об итогах местных выборов в Днепре и административной реформе
Агитационная активность кандидатов во «втором туре» выборов городского головы Кривого Рога: наружная реклама