Новый Формат

     СПЕЦПРОЄКТИ:      Допомога ВПО      Євроінтеграція     Реформи     Децентралізація     Кадрова політика     Вибори      COVID-19


Дніпропетровщина: Агітація без вихідних даних та медичний центр «Відродження» в смт Кринички

Агітація на Криничанщині набирає обертів. Та деякі друковані матеріали не містять вихідних даних, а місце зупинки пересувного медичного центру від партії «Відродження», саме смт Кринички.

08 жовтня спостерігачами Громадянської мережі ОПОРА у центрі смт. Кринички було зафіксовано факт виставлення намету від політичної партії «Відродження», з якого розповсюджують «соціальні медичні картки». Нагадуємо, що раніше ОПОРА вже повідомляла про пересування та роздачу медичних карток.

Нагадаємо, що згідно ч. 4 ст. 60 Закону України «Про місцеві вибори»: «Забороняється проводити передвиборну агітацію, що супроводжується наданням виборцям грошей чи безоплатно або на пільгових умовах цінних паперів, кредитів, лотерейних білетів, товарів (крім товарів, що містять візуальні зображення назви, символіки, прапора місцевої організації партії, яка є суб’єктом виборчого процесу, політичної партії, місцева організація якої є суб’єктом виборчого процесу, або інших агітаційних матеріалів, за умови, що вартість таких товарів не перевищує 5 відсотків розміру мінімальної заробітної плати) та інших матеріальних цінностей або робіт чи послуг».

Тоді ж зафіксовано агітаційні листівки кандидата в депутати районної ради Філімонової Галини («Опозиційний блок»), які не містять даних про наклад, типографію і відповідального за друк. Знизу листівка має напис: «Не є агітаційним матеріалом. Для розповсюдження до 04 вересня 2015 року».

filimonova

Деякі листівки від політичної партії Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина» також не містять вихідних даних.

Слід зазначити, що наявність вихідних даних дає можливість відстежити, скільки коштів було витрачено на виготовлення друкованих матеріалів. Виготовлення матеріалів повинно здійснюватися з виборчого фонду кандидата, а не за власний кошт, що заборонено діючим законодавством.

Так, згідно ч. 2 ст. 56 ЗУ «Про місцеві вибори»: «Друкований матеріал повинен містити відомості про замовника та установу, що здійснила друк, його тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск. Розповсюдження друкованих агітаційних матеріалів без зазначених відомостей забороняється. Жоден з зазначених друкованих матеріалів таких відомостей не має, що дає підстави вважати, що агітаційний матеріал був виготовлений не з виборчого фонду».

ч. 6 ст.54 ЗУ «Про місцеві вибори» передбачає: «Здійснення передвиборної агітації виключно за рахунок і в межах коштів власних виборчих фондів кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, місцевих організацій партій, кандидати у депутати від яких зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі. Використання для агітації коштів з інших джерел забороняється.

За коментарями звертайтеся: прес-служба Громадянської мережі ОПОРА в Дніпропетровській обл.
+380994263118

Залишити коментар

*

Ви можете пропустити до кінця та залишити відповідь. Pinging у даний час недоступні.
Матеріали за темою: Кривой Рог: городская избирательная комиссия объявила результаты «второго тура»
Накануне голосования в Кривом Роге происходят замены членов избирательных комиссий
Повышение соцвыплат, бесплатный проезд и пиар от президента — что в своей агитации предлагают кандидаты на должность городского головы Кривого Рога
Эксперт Роман Сердюк: об итогах местных выборов в Днепре и административной реформе
Агитационная активность кандидатов во «втором туре» выборов городского головы Кривого Рога: наружная реклама