Новый Формат

     СПЕЦПРОЕКТЫ:      Выборы 2015      Евроинтеграция     Реформы     Транспорт     Децентрализация     Кадровая политика


Майже 135 тисяч гривень з початку року повернуто дніпропетровцям за неякісні товари та послуги

Майже 135 тисяч гривень з початку року повернуто дніпропетровцям за неякісні товари та послуги. Про це під час прямої телефонної лінії повідомив начальник управління з питань захисту прав споживачів Дніпропетровської міської ради Юрій Кіслейко.

«За вказанийперіод до управління надійшло 235 письмових звернень від мешканців міста щодо порушення їх права як споживачів. Спеціалісти нашого управління також надали понад 1 тисячу 100 телефонних консультацій та прийняли на особистому прийомі понад 1 тисячу містян», — зазначив Юрій Кіслейко. За його словами, усі звернення від мешканців узагальнюються та аналізуються. В основному люди нарікають на покупки в Інтернет-магазинах і стихійних ринках. Скаржаться дніпропетровці і з приводу відмов у обміні неякісних товарів та поверненні грошей.

Юрій Кіслейко наголосив, що частою проблемою залишається те, що покупець укладає договір, не читаючи його, а вірить на слово продавцю. «Дуже часто таким чином обманюють покупців металопластикових конструкцій. Більшість споживачів не розбираються в тонкощах цього товару, тому і кількість обманів велика. Далі все розвивається за двома сценаріями — або покупцю привозять товар із більш дешевих матеріалів, або ж менший за розміром», — сказав Юрій Кіслейко. Він порадив дніпропетровцям перевіряти у договорі, з якого матеріалу буде виготовлена металопластикова конструкція, та заміри, які прописані у документі.

Начальник управління також нагадав дніпропетровцям, що відбулись певні зміни у Законі України «Про захист прав споживачів». «Настав період, коли люди купують сезонні товари — теплий одяг та взуття, тому нагадую, якщо ви придбали взуття і воно зіпсувалось, коли ви вже у ньому вийшли на вулицю, воно поверненню не підлягає. Маєте право звернутись за ремонтом. Гарантійні терміни на взуття наступають з моменту початку сезону, при носінні взуття з недотриманням сезонності претензії по якості не приймаються», — зазначив Юрій Кіслейко. Він додав, що гарантія на взуття не поширюється при недотриманні умов експлуатації та на заміну деталі — шнурки, вустілки, набійки та фурнітуру. Взуття з дрібним ремонтом (відклеювання декоративного ранта, розрив ниток на швах, відклеювання підошви) також не підлягає поверненню.

Управління з питань захисту прав споживачів знаходиться за адресою: вул. Високовольтна, 14, телефон 379-08-79. Прийомні дні — вівторок та четвер з 10.00 до 17.00. Перерва з 13.00 до 13.45.

Оставить комментарий

*

Вы можете пропустить до конца и оставить ответ. Pinging в настоящее время не доступны.
Материалы по теме: Как в Днепре изменились правила защиты потребительских прав
У Дніпропетровську влада та громадськість об’єднують зусилля для захисту прав споживачів
У Дніпропетровську працює консультаційний пункт з питань захисту прав споживачів
С начала года от днепропетровцев поступило 24 жалобы на товары, приобретенные в интернет-магазинах
Более 45 тысяч гривен возвращено днепропетровцам за некачественные товары и услуги