Протягом 2–11 грудня 2015 року Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів власне опитування громадської думки. Методом інтерв’ю опитано 2022 респонденти віком 18 та старші, що мешкають в усіх областях України (включно з Києвом), окрім автономної республіки Крим. У Луганській області опитування проводилися тільки на територіях, що контролюється Україною, у Донецькій області дослідження проводилося на територіях, що контролюються, і на територіях, що не контролюються Україною. Вибірка репрезентативна для населення України віком від 18 років.
Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0.95 і за дизайн-ефекту 1.5) не перевищує: 3.3% для показників близьких до 50%, 2,8% — для показників близьких до 25%, 2,0% — для показників близьких до 10%, 1,4% — для показників близьких до 5%.
Напередодні новорічних свят КМІС, як завжди, вирішив з‘ясувати, які саме новорічні подарунки популярні серед українців, та допомогти з вибором подарунків для рідних та близьких.
Згідно з результатами опитування, перші 5 подарунків, які б хотіли отримати українці – це гроші, романтична подорож, автомобіль та аксесуари до автомобіля, побутова техніка, та ювелірна прикраса.
• Перше місце в рейтингу новорічних подарунків, як і в тому році, займають гроші. 13% чоловіків хотіли б отримати гроші, як подарунок на Новий рік (у 2014 р. було 20%), серед жінок таких 15% (у 2014 р. було17%); на другому місці в ієрархії подарунків у чоловіків постав автомобіль та аксесуари до авто – також 13%; серед жінок цей подарунок вибрали 1% опитаних, порівняно з 2014 роком ситуація практично не змінилася.
• На третьому місці в цьому році у чоловіків та на другому у жінок — романтична подорож, серед чоловіків так відповіли 6%, серед жінок – 11%.
• 8% чоловіків не чекають ніяких подарунків на Новий рік, серед жінок так відповіли 4% (у 2014 р. було 6%).
• В цьому році серед чоловіків та жінок збільшилася кількість тих, кому не дарують подарунків на Новий рік – 10% серед чоловіків (в тому році було 6%) та 8% серед жінок (було 5%).
• За віком: гроші у подарунок хочуть отримати майже однаково представники практично всіх вікових категорій, дещо більше – категорії 50-59 років (15%, в 2014 році було 19%) та 60-69 років (16% в 2014 році було 19%); кількість тих, кому не дарують подарунків, збільшується прямо пропорційно віку: 18-29 років — 1%, 70+ – 21% (як не прикро, ця кількість значно підвищилася протягом року – у 2014 р. було 14%).