
Третину отриманих звернень направлено за належністю до інших відомств, близько півтисячі звернень визнані обґрунтованими та права громадян поновлені. Про це повідомила начальник відділу прийому громадян, розгляду звернень та запитів Олена Крапивна.
Вона нагадала, що з 28 жовтня 2015 року розширено шляхи надходження звернень – громадяни можуть звертатися до прокуратури за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку.
Так, електроні звернення приймаються прокуратурою Дніпропетровської області на адресу електронної пошти zvern@dnipr.gp.gov.ua, а усні звернення – за телефоном (056) 718-14-55 у робочий час щодня, крім вихідних. «З вимогами до електронних та усних звернень ви можете ознайомитися на офіційному сайті прокуратури Дніпропетровської області у рубриці «телефони «гарячої лінії» та електроні поштові адреси», — додала Олена Крапівна.
Від початку дії спрощеною процедурою подання звернень скористались понад півтори сотні громадян.
Окрему увагу спрямовано на розгляд запитів на інформацію у порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації». «Для таких запитів продовжує діяти електронна адреса public@prk.dp.ua та телефон (056) 745-46-59, за допомогою яких можна запитати та отримати відповідну інформацію», — зазначила начальник відділу.
У 2015 році до органів прокуратури надійшло близько трьохсот запитів на інформацію, що стосувались надання даних статистичної звітності, використання коштів, результатів розгляду справ, щодо декларування майна, доходів, витрат та зобов’язань фінансового характеру прокурорсько-слідчих працівників тощо.