Новый Формат

     СПЕЦПРОЄКТИ:      Допомога ВПО      Відбудова України      Євроінтеграція     Реформи     Децентралізація                                                                                Корупція      Декомунізація      Е-урядування      Кадрова політика     Вибори


Вкусные, полезные и цифровые: какие социальные предприятия посеял криворожский «гараж идей»

Авторы самых мощных идей социального бизнеса в Кривом Роге получили приглашение на осенний хакатон, чтобы развить эти замыслы в бизнес-модели. 22 июня 2018 года общественные активисты, представители бизнеса, преподаватели и студенты собрались на «гараж идей» для социального предпринимательства, который происходят этим летом в 12 городах Украины по проекту «Социальное предпринимательство: достижение социальных изменений по инициативе «снизу» при финансовой поддержке Европейского Союза . Благодаря этому участие бесплатное. Однако каждый этап проекта — это «сито», через которое просеиваются самые мотивированные люди, умеющие превратить проблему в бизнес-задачу, структурировать ее и зажечь других своим делом, сообщает «Громадський простір» (далее – УКР.).

«Аудиторія була переважно з новачків у соціальному підприємництві. На мій погляд, це добре, бо лекційна частина не викликала полеміки, і в учасників не було упередженості. Половина з них звернулася після заходу, аби отримати додаткові матеріали чи поради. На відміну від «гаражів ідей» в інших містах, у Кривому Розі було багато учасників з інших міст (Дніпро, Нікополь). Ми дуже активно працювали у групах, із позитивним настроєм. Як результат маємо 15 ідей. Не можу сказати, що вони суперінноваційні, але всі хорошої якості і, що надзвичайно важливо, здійсненні», – поділився враженнями тренер «гаража ідей», менеджер із розвитку бізнесу консалтингової компанії CIVITTA Тараса Думенко.

Ідеї соціальних підприємств, які перемогли на «гаражі ідей» у Кривому Розі

“Бабушка Hub” – комп’ютерні курси та простір дебатів для літніх людей. Підприємство задумується для того, щоб літні люди мали власну справу, дохід, місце зустрічей і сучасні навички цифрової комунікації, а діти і молодь ставали культурнішими. Заробляти планують на платних кулінарних курсах від бабусі для дітей, на годинах післяшкільного виховання та на оренді приміщення під воркшопи, тренінги, майстер-класи та конкурси для молоді.

«Бджолярство України» – учасники АТО, люди з інвалідністю і мешканці сіл виготовляють вулики, реалізовують продукцію бджолярства, моніторять інтерактивні вулики. У майбутнього підприємства вже є ліцензії та сертифікати на виконання таких робіт, дві майстерні, спеціалісти які готові надавати консультації. Потрібне обладнання.

 «Пенуел» – корисні солодощі і кулінарні майстер-класи. Соціальне підприємництво  допоможе людям, які хочуть харчуватися правильно, а особливо тим, хто має серйозні медичні обмеження, але час від часу хоче побалувати себе смачними десертами. Переважна частина прибутку йтиме на благодійний проект,християнський футбольний клуб «Пенуел», в якого близько 200 дітей та молодих людей займаються спортом. Підприємці вже мають попередню домовленість із благодійним фондом «Шелтер-Плюс» про використання їхньої кухні на партнерських засадах. Для старту потрібні консультації фахівців зі здорового харчуваня, а також сайт.

«Сонечко»: діти з синдромом Дауна продають каву з допомогою батьків. У команди вже є приміщення, кавомашина та люди, які готові працювати. Лишилося зробити ремонт у приміщенні та обладнати його розвитковими матеріалами.

“Соціальне садівництво”: вразливі верстви населення вирощують ягоди, фрукти та овочі задля продажу та подальшої переробки. Підприємство вирішує як проблему працевлаштування, так і житлову для сімей бійців АТО, внутрішньо переміщених осіб, людей з інвалідністю й тих, хто потрапив у складні життєві обставини. Це можливо завдяки садовому товариству, яке зацікавлене в поселенні людей на своїх територіях. Цільова аудиторія вже об’єдналась у громадську організацію. Учасники налагодили переробку овочів та фруктів. Для того, щоб підприємство запрацювало на повну силу, необхідне обладнення для вирощування та промислове приміщення.

Наступні «гаражі ідей» у липні – приєднуйтеся

Криворізький Idea Garage – шостий (після Києва, Чернігова, Кропивницького, Черкас, Херсона) із дванадцяти заходів, на яких можна озвучити проблему, яка тебе хвилює, запропонувати бізнес-ідею для її вирішення, сформулювати місію, продукт, шляхи монетизації, необхідні ресурси під керівництвом бізнес-тренера. Методика «світове кафе», за якою проходить практична частина, дозволяє працювати в командах, отримувати відгуки і поради інших учасників.

«Гараж ідей» – базовий формат навчальних заходів проекту «Соціальне підприємництво: досягнення соціальних змін за ініціативою «знизу» за фінансової підтримки Європейського Союзу. Проект втілює консорціум із семи організацій громадянського суспільства України, Литви та Латвії на чолі з Українським форумом благодійників.

Упродовж липня 2018 року «гаражі ідей» відбудуться у Чернівцях, Рівному, Тернополі та Житомирі. Регіональний партнер проекту у Кривому Розі – Фонд «Професійний розвиток».

Якщо ви хочете потрапити на «гараж ідей», знаходьте найближче до вас місто, заповнюйте анкету і чекайте на запрошення.

 

Залишити коментар

*

Ви можете пропустити до кінця та залишити відповідь. Pinging у даний час недоступні.
Матеріали за темою: