Новый Формат

     СПЕЦПРОЄКТИ:      Допомога ВПО      Відбудова України      Євроінтеграція     Реформи     Децентралізація                                                                                Корупція      Декомунізація      Е-урядування      Кадрова політика     Вибори


Голос партии: коммуникации с избирателями

В современной Украине основным средством связи партии с избирателем являются социальные сети. Об этом говорили за круглым столом «Голос партии: коммуникации с избирателями», организованным Гражданской сетью ОПОРА в Днепре (далее – УКР.).

Олег Робкін, заступник голови Дніпропетровської обласної організації ВО «Батьківщина», озвучив ідею створення спільної громадської приймальні м. Дніпра, до якої б могли звернутися мешканці міста і отримати необхідну юридичну та іншу допомогу. Іншим учасникам ідея сподобалась і вони пообіцяли подумати над нею.

Голова фракції «Солідарність» Дніпровської міської ради Каміль Примаков відзначив, що головне в депутатській діяльності – це допомогти вирішити проблему людини, незалежно від її політичних поглядів. Він додав: «Сьогодні мені запросто може написати в месенджер будь-який громадянин і я оперативно зможу йому відповісти. Основні питання, які турбують людей, ремонт будинків, під’їздів, внутрішньо-квартальних доріг, матеріальна допомога нужденним».

Депутат Дніпровської міської ради, член партії «Об’єднання «Самопоміч» Олександр Лигін розповів про програми допомоги, якими займається партія в Дніпропетровській області: «Ми підтримуємо створення ОСББ, також допомагаємо розібратися з правильним нарахуванням пенсій. Ми розповсюджуємо партійну пресу, в якій знаходиться місце регіональним новинам, так і загальнонаціональним». Громадські приймальні працюють в Дніпрі, Кам’янському, Марганці, Нікополі, Кривому Розі. Є акаунти депутатів у фейсбуці, є сторінки партії.

Заступник голови Дніпропетровської обласної організації ВО «Батьківщина» Олег Робкін детально розповів про роботу громадських приймалень: «У кожному районі відкрита громадська приймальня, всього 54 приймальні, 17 окружних. Приймальні працюють щоденно, свій прийом ведуть депутати. Через них ми вивчаємо і консолідуємо громадську думку. Зокрема, роз’яснюємо Новий економічний курс, нещодавно презентований в Києві, приймаємо пропозиції. Після обробки інформації ми надсилаємо її відповідним депутатам в Києві, які вживають заходів для вирішення проблем».

Учасники круглого столу також висловилися про ідею заборони зовнішньої політичної реклами.  Олександр Лигін підтримує заборону. Він зазначив, що мало хто з кандидатів може витрачати величезні кошти на зовнішню рекламу, а її кількість створює «шум», який заважає виборцю прийняти зважене рішення. Іншої думки дотримується Олег Робкін: «Коли будуть прийняти зміни у закон про заборону, коли вони запрацюють, ми будемо його виконувати. Поки використовують технології, боротися з ними можна лише технологіями». Каміль Примаков підтримує розміщення політичної реклами лише у спеціально визначених місцях. «Реклама – серйозний інструмент виборчої кампанії і в найближчому майбутньому не бачу можливостей відмові від нього. Але нещодавно у Німеччині проходили муніципальні вибори і там немає такого що на кожному кроці розвішані обличчя кандидатів, є спеціально визначені місця», — додав він.

Присутні на заході поцікавилися ставленням партійців до «праймеріз». Олег Робкін: «Необхідно працювати над посиленням відповідальності депутатів, їх співпраці з виборцями. Праймеріз це дещо завузько». На думку Олександра Лигіна новий виборчий кодекс, який зараз розглядається у Верховній Раді, певним чином вирішує питання «праймеріз» через запровадження «відкритих списків» і безпосередньої можливості виборця впливати на список депутатів. Каміль Примаков зазначив: «Система, пов’язана з праймеріз, на сьогодні неактуальна».

 

Залишити коментар

*

Ви можете пропустити до кінця та залишити відповідь. Pinging у даний час недоступні.
Матеріали за темою: Громадські організації проти проведення виборів в Україні під час війни
Ставлення українців до тих, хто залишився на тимчасово окупованих територіях, — результати дослідження ОПОРИ
Кількість українців та їх міграція за кордон через війну — дослідження Громадянської мережі ОПОРА
Найбільше українці довіряють «Єдиним новинам», хоча більшість отримують новини з соцмереж
Держава та медіа — яких правил гри хочуть українці?