Новый Формат

     СПЕЦПРОЄКТИ:      Вибори      Євроінтеграція     Реформи     Транспорт     Децентралізація     Кадрова політика


О состоянии оформления биометрических паспортов сообщат чат-боты

Теперь получить консультацию по оформлению биометрических документов и воспользоваться официальными электронными сервисами миграционной службы возможно в интерактивном режиме — в популярных мессенджерах Viber и Telegram. Об этом во время брифинга рассказал председатель Государственной миграционной службы Украины Максим Соколюк (далее – УКР.).

Робота чат-бота полягає в тому, що він поставить особі кілька запитань щодо індивідуальних умов оформлення документа та поінформує, які саме документи потрібно мати із собою під час оформлення у міграційній службі або центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП). В інтерактивному режимі можна отримати консультацію про оформлення всіх біометричних документів, які видає ДМС – ID-картка, закордонний паспорт, а також посвідки на постійне та тимчасове проживання для іноземців та осіб без громадянства.

— Родзинкою сервісу є те, що кожна особа за своїм бажанням зможе отримати у месенджері повідомлення про кожен новий етап оформлення документа аж до моменту, коли документ прибуде до підрозділу для видачі, – зазначив Голова ДМС.

Чат-бот – це вже 12-й електронний сервіс, створений міграційною службою з метою підвищення якості надання адміністративних послуг та зменшення корупційних ризиків у діяльності підрозділів ДМС. Користування новим сервісом та всіма електронними сервісами міграційної служби є безкоштовним для громадян.

— Електронні сервіси не лише спрощують отримання послуг громадянами, а й роблять роботу міграційної служби максимально прозорою та допомагають долати корупцію, крок за кроком знецінюючи її, – зазначив Максим Соколюк. – Адже за умови використання електронних сервісів ДМС давати хабарі немає кому і за що.

Посилання на чат-боти розміщено на сторінці онлайн-сервісів  (Viber, Telegram).

Коментуючи цю новину, голова правління Дніпровського центру соціальних досліджень та регіональний координатор Мережі UPLAN Анна Колохіна зазначила, що це корисна ініціатива ДМС. Адже дійсно, отримання якісної консультації щодо оформлення біометричних документів перед візитом до ДМС або ЦНАП підвищує його результативність. Не менш важливим є інформування про етапи здійснення замовлення.

«Бачимо, що ДМС «йде в ногу з часом», впроваджуючи нові електронні сервіси. Але порівнюючи ДМС та ЦНАП з точки зору зручності для відвідувача, перевагу за можливості варто надати ЦНАП. Адже на відміну від кабінетної системи, недостатньої кількості місць для очікування, відсутності умов для осіб з інвалідністю, які мають місце у підрозділах ДМС, ЦНАП пропонують сучасний ремонт, комфортні зали очікування, відкриті фронт-офіси, більш зручний графік роботи. Та найважливіше — можливість отримання в одному місці широкого пакету різних послуг», — зазначає Анна Колохіна.

 

Залишити коментар

*

Ви можете пропустити до кінця та залишити відповідь. Pinging у даний час недоступні.
Матеріали за темою: «Диджитал ВИЗА» — для криворожан: шеринг документов и новые е-сервисы
Сформовано Порядок денний у сфері адмінпослуг на 2021 рік
Закон про админсбор — таблетка от непрозрачных платежей за услуги государства и громад
На Днепропетровщине появился еще один «передвижной» ЦНАП
Руководителей ЦНАП Днепропетровщины научат управлять конфликтами