Новый Формат

     СПЕЦПРОЄКТИ:      Вибори      Євроінтеграція     Реформи     Транспорт     Децентралізація     Кадрова політика


Агитационная активность кандидатов во «втором туре» выборов городского головы Кривого Рога: наружная реклама

Оба кандидата на должность Криворожского городского головы, Дмитрий Шевчик и Константин Павлов, изменили свои месседжи и оформление билбордов после голосования в «первом туре», сообщает ОПОРА (далее — УКР.).

Повторне голосування на виборах міського голови відбудеться 6 грудня. Нагадаємо, що Криворізька міська ТВК оголосила результати «першого туру» лише 12 листопада, затримка була пов’язана з тим, що довірені особи Дмитра Шевчика оскаржували постанови міської та районних у місті ТВК у судах. За Юрія Вілкула проголосували 80 тис. 655 виборців, за Дмитра Шевчика – 45 тис. 213 виборців. На третьому місці був Костянтин Павлов – 15 тис. 941 голосів виборців. 17 листопада Юрій Вілкул повідомив, що через стан здоров’я він не буде брати участь у «другому турі». В той же день Криворізькою міською ТВК було прийняте рішення про проведення повторного голосування 6 грудня.

Відповідно до частини 4 та 6 статті 281 Виборчого кодексу участь у повторному голосуванні беруть  Дмитро Шевчик від «Слуги народу» та Костянтин Павлов від «Опозиційної платформи – За життя».

Згідно з частиною 2 статті 52 Виборчого кодексу України агітація перед повторним голосуванням розпочинається з дня, наступного після дня призначення повторного голосування, і закінчується о 24 годині останньої п’ятниці перед днем повторного голосування.

Агітаційна кампанія Костянтина Павлова побудована на згадуванні чинного міського голови Юрія Вілкула, який закликав своїх прибічників голосувати саме за члена виконкому Криворізької міськради, кандидата від партії «Опозиційна платформа – За життя» Костянтина Павлова. У місті розвішені білборди в партійних кольорах «ОПЗЖ» та написами – «Вілкул за Павлова».

На інших білбордах з фотографіями Кривого Рогу написано – «Сучасний Кривий Ріг оновлюється з любов’ю. З повагою, Костянтин Павлов». Оформлення та меседжі білбордів тотожні з сітілайтами, з них Костянтин Павлов обіцяє виборцям покращити матеріальне становище мешканців громади та запровадити соціальні пільги. «Гарантую підвищення виплат з 500 до 1500 гривень з міського бюджету», «Гарантую безкоштовний проїзд в комунальному транспорті для всіх криворіжців», «Гарантую рішучі дії проти підприємств – забруднювачів екології – аж до підвищення місцевих податків», – такі обіцянки кандидата лунають з конструкцій зовнішньої реклами. Замовником всіх агітаційних бордів зазначений кандидат на посаду Криворізького міського голови Костянтин Павлов, він же є і відповідальним за випуск, підприємство, що здійснило друк – ФОП Жаботинський А. В., тираж – від 50 до 100 штук в залежності від виду борду.

Дмитро Шевчик в листопаді повністю змінив оформлення білбордів та меседжі своєї виборчої кампанії. З серпня та до дня голосування в «першому турі» основним меседжем був такий: «Зе міcцеві СЛУГА НАРОДУ. Дмитро Шевчик. Головне – це люди». Зараз на вулицях міста зустрічаються лише білборди, на яких на зеленому тлі написано – «Розвиток. Добробут. Стабільність. Дмитро Шевчик».  Також на них розміщений герб Кривого Рогу.

Замовником всіх агітаційних бордів зазначений Дмитро Шевчик, він же є і відповідальним за випуск, установа, що здійснила друк – ФОП ФОП Сороколєт Т.В.

Спостерігачі ОПОРИ повідомляють, що агітаційних білбордів та сітілайтів Костянтина Павлова в місті значно більше, ніж Дмитра Шевчика. Олег Жицький, керівник штабу Костянтина Павлова, сказав ОПОРІ, що не володіє інформацією чому рекламних конструкцій їхнього кандидата набагато більше, ніж у його суперника, та порадив звернутися до штабу Дмитра Шевчика. В штабі Дмитра Шевчика пообіцяли прокоментувати це питання, але відповідь ОПОРА наразі не отримала.

Раніше ОПОРА розповідала, що серед кандидатів на посаду Криворізького міського голови в «першому турі» найбільше коштів витратив Дмитро Шевчик. Його виборчий фонд складав 7 млн 350 тис. 000 грн (всі гроші — добровільні внески фізичних осіб). Гроші витрачалися наступним чином: виготовлення матеріалів передвиборної агітації склало 1 млн 3 тис. 920 грн, використання ЗМІ – 2 млн 739 тис. 812 грн, розміщення матеріалів у мережі Інтернет – 3 млн 128 тис. грн, інші послуги, пов’язані з проведенням передвиборної агітації – 276 тис. 766 грн, інші витрати на передвиборну агітацію – 197 тис. 950 грн, витрати на проведення виборчої кампанії – 1720 тис.

Виборчий фонд Костянтина Павлова — 1 млн 706 тис. 756 грн (добровільні внески фізичних осіб – 1 млн 559 тис. грн). Виготовлення матеріалів передвиборної агітації – 269 тис. 560 грн, використання ЗМІ – 1 млн 099 тис. 796 грн, розміщення матеріалів у мережі Інтернет – 212 тис. 400 грн, інші послуги, пов’язані з проведенням передвиборної агітації –125 тис. грн.

У жовтні спостерігачі ОПОРИ фіксували агітацію без вихідних даних зі слоганами виборчих кампаній як Костянтина Павлова, так і Дмитра Шевчика.

Залишити коментар

*

Ви можете пропустити до кінця та залишити відповідь. Pinging у даний час недоступні.
Матеріали за темою: «Диджитал ВИЗА» — для криворожан: шеринг документов и новые е-сервисы
В Кривом Роге состоялся велопробег Дедов Морозов
В Кривом Роге приняли бюджет на 2021 год
Первая сессия новоизбранного Криворожского горсовета: присяга, избрание секретаря и одиночный пикет
Кривой Рог: городская избирательная комиссия объявила результаты «второго тура»