Новый Формат

     СПЕЦПРОЄКТИ:      Вибори      Євроінтеграція     Реформи     Транспорт     Децентралізація     Кадрова політика     COVID-19


У Дніпрі без перевізника залишаються 8 маршрутів громадського автотранспорту: яка причина

У Дніпрі без перевізника залишаються 8 маршрутів (№№ 45, 57, 66, 76, 79, 116, 122, 126), охочих взяти їх на обслуговування немає. Про це повідомляє Суспільне з посиланням на голову профспілки автомобілістів і автоперевізників Дніпра Михайла Тонконогого.

За його словами, ці маршрути недоцільно обслуговувати автобусами великої місткості.

«Вони навіть на солярку собі не зароблять. Тут потрібно або компенсації платити підприємству перевізнику, або обслуговувати маршрут тим транспортом, який є доцільним. Хоча б автобусами середньої місткості. Утім, на довгих маршрутах великі автобуси не вигідні й перевізники не погоджуються на умови департаменту транспорту міської ради», – сказав Михайло Тонконогий.

Як повідомив заступник директора – начальник управління транспорту профільного департаменту міськради Олександр Лещенко, те, що на маршрути немає претендентів, пов’язано з економічною складовою.

«Маршрути мають велику протяжність, у них недостатній пасажиропотік , складова витрат перевищує доходи. Моя думка основана на інформації перевізників, які раніше обслуговували ці маршрути», – зазначив він. І додав, що маршрути, на які не було претендентів, будуть брати участь у наступному конкурсі перевізників.

Водночас за словами Михайла Тонконогого, є загроза того, що ці маршрути перестануть існувати, якщо протягом трьох конкурсів ніхто не захоче їх обслуговувати.

 

Залишити коментар

*

Ви можете пропустити до кінця та залишити відповідь. Pinging у даний час недоступні.
Матеріали за темою: Правила поїздок між регіонами: які документи потрібні
Тільки сидячі місця та в масках: у Дніпрі підсилюють контроль за кількістю людей у транспорті
З 21 жовтня проїзд у міжобласному транспорті лише за наявності COVID-сертифікату або негативного тесту
У Дніпрі з 1 вересня з’явиться додатковий транспорт на міських маршрутах
Спекотний транспорт. Чому дві третини маршруток Дніпра не мають кондиціонерів