Новый Формат

     СПЕЦПРОЄКТИ:      Вибори      Євроінтеграція     Реформи     Транспорт     Децентралізація     Кадрова політика     COVID-19


Чи на часі тема захисту довкілля? Результати дослідження екологічної тематики в українському інфопросторі

1 жовтня відбулась презентація дослідження “Довкіллєва проблематика в публічному інформаційному просторі України”. Саме дослідження провели команда моніторингової агенції LBI та Громадська організація “Міжнародний інститут міждисциплінарних інноваційних досліджень” на замовлення Міжнародного фонду “Відродження” в межах ініціативи з розвитку екологічної політики та адвокації (EPAIU) та за фінансування і сприяння Швеції.

Результати моніторингу 2019-30.06.2021 свідчать про те, що медіа зацікавлені в екологічній тематиці, активно підтримують інформаційні приводи, не тільки поширюють негативні новини, але й приділяють увагу позитивним.

Середня частка тематики в українському медіаполі за вказаний період — 2.3%, проте динаміка присутності за перше півріччя 2021 року дає всі підстави вважати, що 2021 стане лідером за кількістю публікацій і значно перевищить результати 2019 та 2020 років.

Загалом аналіз поширення демонструє сталу присутність на всіх інформаційних каналах та позитивну динаміку росту теми. Серед національних онлайн-видань, які активно публікують статті на екотему, переважають ресурси з високим рівнем довіри до контенту (за даними ІМІ), а також онлайн-платформи з максимальним охопленням аудиторії серед новинних порталів.

У регіональних ЗМІ можна згадати інформаційні розділи на сайтах обласних та районних державних рад — саме вони стабільно поширюють новини, пов’язані із законодавчими ініціативами чи інформацією про міжнародну двосторонню співпрацю. «Угода мерів» — ще один позитивний інформаційний привід, згідно з угодою реалізуються успішні екопроєкти на регіональному рівні.

За вказаний період медіаполе насичене новинами про факт події87% проаналізованого контенту інформує про еколихо, злочини, аномальну температуру повітря, міжнародні новини, проведені заходи тощо. Відповідно лише 13% медіаполя — це публікації, що задають тон дискусії та спонукають до активних змін, зокрема ухвалення рішень.

Голос представників громадськості становить 4% у медіаполі, а рейтинг ГО представляє найвідоміші ініціативи у медійному сенсі, зокрема це ті організації, які найчастіше згадуються в національних ЗМІ. Так, лідерами за кількістю згадок у ЗМІ в контексті екотематики стали ГО «Save Dnipro» — 12%, Українська природоохоронна група (UNCG) — 11%, Укрводоканалекологія — 9%, Всеукраїнська екологічна ліга — 9%.

Завантажити повну версію дослідження можна тут.

Залишити коментар

*

Ви можете пропустити до кінця та залишити відповідь. Pinging у даний час недоступні.
Матеріали за темою: Який з держорганів є лідером за відкритістю даних — дослідження Мінцифри
Місце сплати ПДФО в Україні: юридична історія та поточна практика – результати дослідження
Соцмережі та пошуковики — найпопулярніші джерела інформації в Україні: дослідження Thomson Reuters
Мінцифра представила результати дослідження доступності цифрової інфраструктури
Міленіали та представники покоління Z наполегливо закликають до впровадження соціальних змін і підвищення соціальної відповідальності — результати дослідження