Новый Формат

     СПЕЦПРОЄКТИ:      Допомога ВПО      Відбудова України      Євроінтеграція     Реформи     Децентралізація                                                                                Корупція      Декомунізація      Е-урядування      Кадрова політика     Вибори


У Дніпрі підбили підсумки конкурсу соціальної реклами «Крик»

У Дніпрі нагородили переможців міського конкурсу соціальної реклами «Крик». Цьогоріч  учасники подавали роботи, які порушують соціально важливі питання. Прийом тривав два місяці, взяли участь 67 людей й надіслали 102 творчі проєкти.

Конкурсанти за допомогою фото, малюнків й не тільки зображали  проблематику національної самосвідомості, захисту прав людини та свободи від дискримінації, захист тварин й навіть запобігання поширенню COVID-19.

«Ця молодіжна ініціатива проходить у нашому місті вже третій рік. До того ж у 2021 році можна було подавати й відеороботи, подали 25 роликів. Велику кількість задумів конкурсанти реалізували на тему пандемії, дуже вразила мене робота присвячена вакцинації. Також звернула увагу на відображення проблеми знущання над тваринами», — повідомила директорка департаменту молодіжної політики та національно-патріотичного виховання Дніпровської міської ради Дар’я Біла.

Один з членів журі й головний художник Дніпра Сергій Бєлий розповів, що відзначав роботи, які змушують особисто його замислитися: «Зупинявся лише над відео та зображеннями, які мене зачепили».

Одна із призерок конкурсу «Крик» Вікторія Кабаченко працювала над тематикою ставлення до тварин: «Коти, на мою думку, одні з найпопулярніших хатніх тварин, й у своїй роботі я показала, що не треба обирати виключно за кольором шерсті, породою тощо. Вони однакові й потребують любові».

Учасники, які посіли перше, друге та третє місце, отримували грошовий сертифікат на суми 10, 7 та 5 тис. гривень. Золото виборола відеоробота Олександри Тесленко.

Залишити коментар

*

Ви можете пропустити до кінця та залишити відповідь. Pinging у даний час недоступні.
Матеріали за темою: Молоді Дніпра пропонують розкрити соціально значущі теми у конкурсі соціальної реклами «Крик»