Новый Формат

     СПЕЦПРОЄКТИ:      Допомога ВПО      Відбудова України      Євроінтеграція     Реформи     Децентралізація                                                                                Корупція      Декомунізація      Е-урядування      Кадрова політика     Вибори


З яких джерел українці зазвичай отримують інформацію: результати опитування

Основними джерелами інформації для населення є національне телебачення (57,7% зараховують до топ-3 найбільш важливих джерел) та інтернет-сторінки (55,4%). Про соціальні мережі говорять 39,8% респондентів.

Такі результати всеукраїнського опитування громадської думки, яке протягом 9-17 грудня 2021 року провів Київський міжнародний інститут соціології (КМІС).

Для 9% респондентів джерелом інформації є знайомі або близькі люди;

місцеве телебачення – 8,5%,

радіо – 5,7%,

місцева преса – 3,4%,

національна преса – 2,8%,

канали в месенджерах – 1,8%,

російські ЗМІ – 0,9%,

інші іноземні ЗМІ – 0,8%,

важко сказати – 1,2%.

Протягом 9-17 грудня 2021 року Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів всеукраїнське опитування громадської думки. Методом особистого (“face-to-face”) інтерв’юз використанням планшета (CAPI, computer-assisted personal interviews) опитано 2025 респондентів, що мешкають у 109 населених пунктах усіх регіонів України (крім АР Крим) за 3-х ступеневою стохастичною вибіркою з квотним відбором на останньому ступені, що репрезентативна для населення України віком від 18 років.

У Луганській і Донецькій областях опитування проводилося тільки на території, що контролюється українською владою.

Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0,95 і за дизайн–ефекту 1,5) не перевищує: 3,3% для показників близьких до 50%, 2,9% — для показників близьких до 25%, 2,2% — для показників близьких до 12%, 1,5% — для показників близьких до 5%.

Залишити коментар

*

Ви можете пропустити до кінця та залишити відповідь. Pinging у даний час недоступні.
Матеріали за темою: Інформації з яких джерел більше довіряють українці та якими, на їхню думку, є критерії професійності журналістів
Де українці дізнаються новини в умовах війни: результати опитування
Соцмережі та пошуковики — найпопулярніші джерела інформації в Україні: дослідження Thomson Reuters