Новый Формат

     СПЕЦПРОЄКТИ:      Допомога ВПО      Євроінтеграція     Реформи     Децентралізація     Кадрова політика     Вибори      COVID-19


За 10 років ЦНАПи Дніпропетровщини надали майже 8 млн послуг

Майже 8 млн наданих адмінпослуг. Із них майже півмільйона – під час повномасштабної війни. ЦНАПи області підбили підсумки роботи за 10 років. 

«Святкуємо 10-річчя єдиної мережі ЦНАПів Дніпропетровщини. Зібрали керівників наших «файних супермаркетів послуг». Пишаємося, що команди наших центрів надання адмінпослуг – велика, дружня, професійна родина», – зазначив заступник голови Дніпропетровської ОВА Іван Начовний.

Очільникам ЦНАПів та їхнім колективам вручили обласні відзнаки й подарунки. А ще їх привітали міжнародні й вітчизняні партнери.

«Співпрацюємо із ЦНАПами у плані цифровізації, впровадження новітніх технологій. Дніпропетровщина – наш важливий регіон-партнер. Багато проєктів починали реалізовувати саме тут», – наголосив координатор з цифровізації регіонів швейцарко-української програми EGAP Фонду Східна Європа Сергій Гунько.

Криворізький ЦНАП один з тих, хто стояв у витоків єдиної мережі. Спочатку був офіс, у якому надавали послуги спільноті підприємців Кривого Рогу. Його організували за принципом єдиного вікна ще у 2003 році. Розвивалися, розширялися, набували досвіду роботи. Пізніше вже з’явився Центр із надання адміністративних послуг.

«Він один з найбільших в області. Великий штат, широкий функціонал. Є головний офіс, 8 територіальних підрозділів, 8 паспортних офісів, 2 унікальних мобільних офіси на колесах. Маємо свій відділ РАЦСу. Реєструємо шлюби, новонароджених діток», – розповіла директорка департаменту адміністративних послуг Криворізької міськради Людмила Зеленська.

Вона додала, що спільно в усіх точках доступу надають понад 500 сервісів.  Адміністратори налагодили роботу з переселенцями.

Історія Кам’янського ЦНАПу розпочалася у 2015 році. Попри війну він не припиняв працювати.

«Напередодні відкриття ми їздили обмінюватися досвідом до Німеччини. Звідти я привезла ідею ЦНАПу-мобільної валізи. Ми змогли її втілили в життя. Тепер, окрім головного офісу, маємо спеціальні кейси для надання адмінпослуг у віддалених районах. А ще людям з інвалідністю на дому», – сказала директорка Кам’янського ЦНАПу Марина Гурська. 

Вона додала, що її ЦНАП зажди відрізнявся креативністю. Наприклад, там проводили різні флешмоби та акції до свят. Прикрашали відділення, дарували відвідувачам сувеніри. Нині у центральному офісі мешкає кіт-антистрес Тихон. Його часто приводять до малечі у дитячу кімнату.

Загалом за 10 років у регіоні створили 174 «точки доступу» до адмінпослуг. Вони і в містах, і у віддалених селах. Нині працюють 160. Решта тимчасово призупинила роботу у прифронтових громадах – через постійні обстріли.

У ЦНАПах та їх філіях не тільки надають державні послуги. Тут допомагають переселенцям обжитися на новому місці. За один візит – стати на облік, відновити документи, оформити грошові виплати, зареєструвати пошкоджене майно.

Залишити коментар

*

Ви можете пропустити до кінця та залишити відповідь. Pinging у даний час недоступні.
Матеріали за темою: Експертка розповіла про поразки й перемоги на фронті адмінпослуг у жовтні
Адмінпослуги й адмінпроцедура: підсумки серпня-вересня
Ще два ЦНАПи Дніпропетровщини отримають обладнання для оформлення паспортів
Як впровадження єдиної інформаційної системи соціальний послуг вплине на роботу громад із переселенцями
Відтепер мобільний ЦНАП є і у Солонянській громаді